به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ ارائه دهنده انواع مقالات، پایان نامه ها، گزارش کارآموزی،تحقیق، ترفنده و آموزش نرم افزارهاو سرگرمی فعالیت میکند.


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 16386
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




Powered by IP2Location.com

لینک باکس

چکیده فارسی: يک شبکه حسگر شامل تعداد زيادي گره‌هاي حسگر است که در يک محيط بطور گسترده پخش شده و به جمع آوري اطلاعات از محيط مي‌پردازند. لزوما مکان قرار گرفتن گره‌هاي حسگر، از قبل تعيين شده و مشخص نيست. چنين خصوصيتي اين امکان را فراهم مي‌آورد که بتوانيم آنها را در مکان‌هاي خطرناک و يا غيرقابل دسترس رها کنيم. يک حمله استاندارد در شبکه‌‌هاي حسگر بي‌سيم، ايجاد پارازيت در يک گره يا گروهي از گره‌ها مي باشد. حمله بر روي اطلاعات در حال عبور در يک شبکه حسگر از ديگر موارد تهديد کننده امنيت در اين شبکه ها است، حسگر‌ها تغييرات پارامتر‌هاي خاص و مقادير را کنترل مي‌کنند و طبق تقاضا به چاهک گزارش مي‌دهند. در زمان ارسال گزارش ممکن است که اطلاعات در راه عبور تغيير کنند، مجدداً پخش شوند و يا ناپديد گردند. از آنجايي که ارتباطات بي‌سيم در مقابل استراق سمع آسيب پذير هستند، هر حمله کننده مي‌تواند جريان ترافيک را کنترل کند، در عمليات وقفه ايجاد کند و يا بسته‌ها را جعل کند. بنابراين، اطلاعات اشتباه به ايستگاه ارسال مي‌شود. به دليل اينکه گره‌‌هاي حسگر معمولا داراي برد کوتاهي براي انتقال مي-باشند و منابع محدود دارند، حمله کننده‌اي با قدرت پردازش بالا و برد ارتباطي بيشتر مي‌تواند بطور همزمان براي تغيير اطلاعات واقعي در طول انتقال، به چندين حسگر حمله کند. هدف از انجام اين پروژه تحقيق پيرامون پروتکل هاي امنيتي در اين شبکه ها مي باشد.

 

جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست به ادامه مطالب مراجعه فرمائید.

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب



همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

اگر از گوشی استفاده می‌کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‌تواند مربوط به آن باشد.

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 6 دی 1392برچسب:بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل,افزایش سرعت موبایل,ساعت 11:59 توسط آسمونی |

1) خط تلفن بوق آزاد ندارد.
مودم ADSL را از مدار خارج کنید. خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نمی شود با خرابی تلفن ( 17 ) تماس بگیرید و خرابی تلفن خود را ثبت کنید.

اگر خط تلفن بوق داشت، کابل تلفن را به پورت Line اسپیلیتر وصل کنید و کابل گوشی تلفن را به پورت Phone اسپیلیتر و کابل مودم را به پورت Modem یا ADSL یا DSL اسپیلیتر وصل کنید و اگر بوق آزاد شنیده نشد اسپیلیتر را تعویض نمائید.

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب: عیب یابی سرویس ADSL,ساعت 10:30 توسط آسمونی |

یکی از راه های بسیار مناسب برای نصب سیستم عامل های مختلف (operating systems ) بروی برخی از کامپیوتر ها  ( مانند نت بوک ها ( Netbook ) که فاقد دیسک خوان DVD و CD می باشند ) استفاده از حافظه های جانبی مانند فلش مموری ها ( Flash memory ) می باشد. در حالت عادی اگر یک کاربر کامپیوتر کلیه محتویات دی وی دی نصب ویندوز ویستا یا هر سیستم عامل دیگری را در داخل یک فلش مموری بریزد نمی تواند از این فلش مموری برای نصب سیستم عامل بروی کامپیوتری که سیستم عامل ندارد استفاده کند زیرا این حافظه جانبی قابلیت بوت شدن را ندارد . خوشبختانه با استفاده از برنامه Command Prompt سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز هفت به راحتی و بدون نیاز به نرم افزار های جانبی ، دوستان می توانند یک فلش مموری قابل بوت بسازند و بعد از ساختن فلش مموری قابل بوت محتویات سی دی و یا دی وی دی نصب سیستم عامل را بروی این فلش مموری کپی کنند و از آن برای نصب سیستم عامل استفاده کنند .

این صفحه را به اشتراک بگذارید

ادامه مطلب